Wat maakt een ‘Stella’ of ‘Stello’ zo speciaal?
Een van de redenen wordt gekenmerkt door het aspect ‘training’.

De hostess training die ontwikkeld is door Stella Agency, voldoet aan de eisen die verwacht worden van een goede en dienstverlenende medewerker.

training hostess 1De hostess training voldoet aan de gedragsnormen die worden opgelegd door onze opdrachtgevers, waaronder; houding, toon, uiterlijk en gedrag vallen. Ook zijn er gedragsnormen die worden opgelegd door Stella Agency, waaronder; Professionele omgangsvormen, loyaliteit, betrouwbaarheid en spontaniteit vallen.

Aan de hand van de bovenstaande gestelde eisen is er een training ontwikkeld die aan alle hospitality professionals van Stella Agency gegeven wordt. Wij vinden dat permanente educatie een belangrijk onderdeel is binnen de hospitality branche!

De training bevat de volgende aspecten:

.training hostess 2uniformiteit
.etiquette
.cultuur & hiërarchie
.serviceverlening
.horecavaardigheden
.verkooptechnieken 

Het doel vanuit Stella Agency is op dit opzicht gelijk aan het doel van bedrijven waar wij voor werken. Wij geven ons personeel een zo goed mogelijke basis, wat zich vervolgens resulteert in het beste ambassadeurschap voor ons alsmede voor onze opdrachtgevers.

 AMBASSADEUR

Attent naar de klant en gasten zijn – Meedenkend vermogen – Behulpzaam zijn – Actieve houding hebben – Samenwerkend vermogen tonen – Service minded te werk gaan – Aandachtig luisteren en reflecteren – Dienstverlenend oogpunt handelen – Enthousiast overkomen – Uiterlijke verzorging staat centraal – Resultaatgericht handelen.

 

training stella