Wat maakt een hostess of host van Stella Agency zo speciaal? Naast professioneel, vakbekwaam, representatief en stijlvol is ook onze speciaal ontwikkelde ‘training’ een belangrijk element. Deze training is kundig gevormd door Stella Agency en voldoet aan alle eisen die verwacht worden van een goede en dienstverlenende medewerker met net dat beetje extra.
De hospitality training voldoet aan alle gedragsnormen die worden opgelegd door onze opdrachtgevers. Hieronder vallen: houding, toon, uiterlijk en gedrag. Daarnaast zijn er normen die worden opgelegd door Stella Agency zelf: professionele omgangsvormen, loyaliteit, betrouwbaarheid en spontaniteit.
Aan de hand van de bovenstaande gestelde eisen is er een training ontwikkeld die alle hospitality professionals die bij Stella Agency zijn aangesloten moeten volgen. Wij vinden dat permanente educatie een belangrijk onderdeel is binnen de hospitality branche.
De training bevat de volgende aspecten:
Het doel vanuit Stella Agency staat in dit opzicht gelijk aan het doel van de bedrijven waar wij voor werken. Wij geven ons personeel een zo goed mogelijke basis, wat resulteert in het beste ambassadeurschap voor ons, alsmede voor onze opdrachtgevers.
Attent naar de klant en gasten zijn – Meedenkend vermogen – Behulpzaam zijn – Actieve houding hebben – Samenwerkend vermogen tonen – Service minded te werk gaan – Aandachtig luisteren en reflecteren – Dienstverlenend oogpunt handelen – Enthousiast overkomen – Uiterlijke verzorging staat centraal – Resultaatgericht handelen.